Ja juste..

Utmanad av Julias mamma Ida  : ) 

4 av mina favoritprogram på tv:

-Top Model
-Grey's
-Desperata hemmafruar
-Unga Mödrar


4 saker jag gjorde igår:

-Städade huset
-Lagade mat
-Busade med Anna
-Myste med min sambo


4 saker som jag ser fram emot:

-Att få dela Annas alla framsteg
-Sommaren
-Skattepengarna :p
-Sista april med brudarna


4 av mina favoritmaträtter:

-Kyckling Taco
-Salsa kyckling
-Mickes ädelostrisotto
-Kasslergratäng

4 saker på min önskelista:

-Ny bil
-Sen har jag nog allt =)


4 personer som jag utmanar:

Petra
Kickan
Erika
Mia G L
(Osäker vilket du vill ha så jag lägger in båda :p)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha,snaaart!! ;)

Några veckor till. s



Haha ja de kan du fundera på ;)

2009-04-24 @ 20:11:16
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0