jag fann det!

hej! nu sitter jag hemma i soffan och tittar på CSI. Anna har ganska precis somnat. Vi bestämde oss för att sova hemma i natt, så jag hoppas natten blir lugn. hur som helst så var vi upp med lite kartonger och ställde in i skåpen och så. vi fortsätter i morgon med blommor och ännu mera grejor. suck. jag ska försöka finna mig nå karlar som kan bära och hitta mig en vagn. vi får väl se om jag hittar det eller inte :) hur som helst så mår Anna lite bättre men förfarande inte riktigt bra i förkylningen. nu ska jag krångla mig vidare i mobil-Internet världen. där av rubriken, jag fick till att internetta i mobilen det finns hopp för mig än. kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Ah okej. Ja.. Jag tycker ju att man borde få ha bytt till en läkare i stan om man vantrivs så med sin läkare. Men jag fick inte de iaf. Knäppt.



Hoppas flyttningen går bra o att anna blir bättre :)

2009-04-18 @ 09:54:49
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0