Långfredagen

Och lång har den minsann varit.

Annapanna är fortfarande inte riktigt bra i magen, så lite ledsen har hon allt varit idag. Men annars har det gått ganska bra iaf, det lär väl ta någon dag till innan man märker någon större skillnad. Men jag hoppas verkligen att hon blir bra nu när vi provar laktosfritt och mjölkfritt.

Miss Kristina Elf poppade förbi tidigare, så jag har varit hemma med "sjuk Kickan" idag. Passat upp henne och bjöd på potatismos, smör och gräddsås. Väldigt gott enligt henne, men jag gillar mina mackaroner, köttbullar och gräddsås liiite bättre. =) Skrämde både mig och sig själv gjorde hon med, men det behöver jag inte skriva mera om här..

Hur som helst så tog jag och Anna en snabbsväng på Prix idag i solen, så Anna fick ha sina ybersnygga solglasögon på sig, hur tuff som helst =)

Nu sover hon iaf, brorsan och Elin är hon P och här sitter jag. Snuvig och täppt i näsan (jo det går att vara både och). Funderar på att kanske koka en kopp te, eller varför inte ställa sig i en vaaarm dusch nu när skruttan sover..?

Aja, ha en fortsatt trevlig rödfredag, jag lär återkomma känner jag på mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Huga stackars liten. Inte roligt när dom är dålig. Hoppas hon blir bättre i helgen nu då när ni prövar med laktos och mjölkfritt.



Kramen

2009-04-10 @ 21:36:24
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0