Lilla älskling..

Mammas tjej har fått feber. Stackars liten. Tyckte det var någonting som inte stämde idag på eftermiddagen.. Hon har sovit ganska mycket och varit gnällig emellan sovstunderna.. Sovit ganska länge varje gång med, dvs mer än 30 minuter i stöten. Hur som helst, sedan faster Erika och farmor Åsa varit här så kollade jag febern på henne. 39,0 så nog var det feber allt. Hon fick en alvedon och somnade ganska omgående men nu är hon nere på 38 iaf. Nu har hon ätit välling och sover i sin säng. Får se om hon vaknar nått mera så kanske jag får ge henne en alvedon till. Ville inte ge henne någon nu eftersom det inte gått 4 timmar sedan sist.

Hur som helst, Petra var hit en sväng tidigare med busSaga. Bettan och Saga fick busa ifrån sig ute det tyckte dom om. Men rätt som det är hör jag hur Bettan skäller så där halv osäkert, som hon gör när hon blir lite rädd. Så jag öppnade dörren och kollade ut och där kommer Jocke gåendes. =) När Bettan såg hur glad Saga blev så blev hon lika glad hon med.. =) Hur som helst åkte dom hem efter ett tag för Jocke höll på att svälta ihjäl och hade glömt nyckel till lägenheten :p

Efter det har vi inte gjort så mycket. Fikat med Åsa och Erika och tagit det lugnt bara. Ska gå ner och göra nå fika, börjar bli lite hungrig igen..

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0