Money makes the world go round..

Blev bortbjuden på middag idag, gott! Wookgryta och ris, mumma!!

Efter att vi varit på middag så började Anna bli trött och grinig vid 8 tiden, så vi åkte hem och jag tänkte bada henne. Men då var hon så rödblommig på kinderna så jag kollade febern. Och visst, 38.5 i feber. Så vi skippade badet och gjorde i ordning välling. Men inte ville hon sova inte. Åt ungefär halva flaskan, men sen ville hon sitta upp. Så hon fick det och har suttit och gosat tills för en stund sedan då hon somnade. Mammas hjärta. Men duktig att dricka vatten är hon, så det är ju alltid något. Hoppas hon blir bättre tills i morgon, min gammelfarmor fyller 80 år så vi ska dit och fira henne.


Min gammelfarmor och Anna när vi tog kort för 5 generationer.

Annars har vi inte gjort så mycket idag. Mesta dels tagit det lugnt. Ganska skönt det med. Fick deklarationen idag förresten. Ska få tillbaka en summa i år också. Känns skönt. Kanske kan man förnya garderoben lite då när pengarna kommer. Men vi får väl se hur läget ser ut då. :p

Nu ska jag läsa lite bloggar.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0