Mysig kväll

Vi grillade hos grannarna, Anna hade tagit en lååång powernap nu på eftermiddag/kvällen så hon var vaken till runt 9 ist för halv 8, så hon satt med oss när vi käkade. Hon fick lite aprikospure medans vi åt, det gillar hon =)
Sen satt vi i soffan och surrade en stund tills Anna började bli trött så hon och jag gick hemåt för att ta på pymmen och göra välling så hon kunde sova sen.

Efter ett tag så kommer grannen mitt emot, no hard feelings anymore, känns skönt =) Back to normal. Ordningen återställd. Vore ju faktiskt tragiskt om man skulle behöva tillkalla Ashberg redan efter en dryg vecka. :p

I morgon är det min förtjusande farmors 70 års dag. Om någon ville veta. Så jag ska ringa och sjunga för henne, eller iaf gratta henne på den stora dagen. Sen blir det raka spåret till Forsgränd för att S-TÄ-D-A. Suck. Någon som känner sig sugen på att vara med? Jag har ett par limegröna plasthandskar att låna ut till den finkänsliga.. Någon?

Nu ska jag faktiskt ta och borsta tissingarna och sen lägga mig i min T-Y-S-T-A (den är faktiskt tyst nu, inge gnek. Mattias och Johnny visste hur man skruva ihop en säng riktigt, det gjorde tydligen inte jag) säng och sova ändå tills skruttan varknar i morgon. Tänkte faktiskt ge min sambo en sovmorgon i morgon, han har ju ändå klivit upp med henne varje morgon sedan han kom hem. Tack älskling <3

Synd bara för brorsan och hans tjej som sover ute i vardagsrummet, det finns inte direkt så många ställen att gå till nu när vi bor lite.. Trängre om jag säger så :p

Aja.. Nu ska jag snabbkolla lite bloggar och sen sova, natti natt fans.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0