Sidär ja..

Vi var och vägde skruttan 12.50, 6800- någonting. Och 66.5 lång.
Sen fick vi vänta på att få komma in till läkaren. Vi fick tillslut komma in och han undersökte lillan och frågade massa frågor.. Lyssnade på hjärta, lunga och mage. Han tyckte det lät bra med att det var lite "bubbligt" i magen.

Eftersom jag hade problem när jag var liten, systeryster var laktosintollerant när hon var liten och mamma är känslig emot laktosen så trodde han att det kunde vara det. Så han ringde apoteket här och dom hade en burk med välling utan laktos hemma som räcker över helgen. Så nu får vi testa och se om det blir bättre.

Köpte gröt som är mjölkfri och ska testa det med. Hoppas skruttan blir bra nu. =( Mammas älskling.

Nu ska jag gå ner till min pappa igen och brorsan och hans tjej. Adios

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0