Söndag. Igen.

Idag så vaknade vi som vanligt vid 7 tiden. Då myste vi en stund i sängen innan vi gick ner och gjorde iordning en flaska. Busade lite, myste och sen så somnade Anna vid halv 9 kanske. Sov väl en halvtimme och sen var det dax för lite gröt och mera bus. Vid halv 12 någon gång blev hon trött igen och det hade blivit lite varmare ute så jag klädde på henne och körde ut vagnen så hon fick sova där..

Brorsan och hans tjej kom ner strax efter det och vi surrade, retades lite med E och drack kaffe. Jag hängde en tvätt och plockade in den torra. Och klockan tickade på. Kvart över 3 (!!!) vaknade Annipanni till liv igen, och gissa om hon var huuuuungrig då :p Så vi käkade lite och sen lekte vi igen..

Vid 5 åkte jag, Anna och Bettan upp till Annas farmor och fastrar på middag, hemma gjorda köttbullar, potatis och sås. Och efterrätt gjord på turkisk yougurth, hallon och banan, fryst. Som glass ungefär, jätte god. Anna fick smaka lite, men det var konstigt tyckte hon :p

Nu är i hemma iaf och lillan har precis käkat välling och slagit igen de vackra ögonen. Mer "normal" tid idag mot för igår. Men å andra sidan var det ju "bara" tråkiga jag hemma nu så.. :p

I morgon ska jag ringa till Sthlm och be dom skicka ett nytt kontrakt så vi kan börja packa ihop oss här på Forsgränd och bege oss högre upp i dalen, närmare bestämt Gulldalen 17. Ska bli både och att flytta faktiskt. Trivs jättebra här men vad gör man då? Bara att acceptera läget. Men det kommer nog bli kanon uppe i Gulldalen med. Litet men bra. Och E-B kommer få det kanon här med sina 2 busfrön tror jag.

I morgon ska jag försöka packa ner lite mera grejor som man inte behöver just nu så att säga och kanske ta mig bort till återvinningen med lite grejor som ska slängas.. Får se om jag orkar :p Sen klockan 15 är det massage igen. Känns lite "onödigt" att gå dit på något vis, då Anna ändå inte tyckte det var speciellt mysigt. Hon vill mest titta på de andra barnen och har inte alls tid eller lust till nån massage. Men vi får väl se. Annars får hon väl titta på som hon gjorde mesta delen förra gången.. =)

Nu ska jag läsa lite bloggar.

Kommentarer
Postat av: Mia

har e-b separerat?

2009-04-05 @ 22:51:22
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Sandra

=) Okej, hur är det med henne nudå? bättre?

Jo de va trevligt att hälsa på lite. De va ett tag sen så :)

Kram

2009-04-06 @ 10:52:46
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0