Tack!!

I morse slog min dam upp ögonen vid 6 tiden. Suck. Gjorde en flaska välling i hopp om att hon skulle somna om, vilket hon gjorde tills jag la ner henne i sängen. Då tittade hon på mig som om jag vore dum som trodde att jag skulle få sova en stund till. :p Hur som helst så klev vi upp då så pappa fick sova vidare, satte oss i soffan och myste lite. Sen somnade vi nog båda två för jag vaknade av att Micke tog Anna från min famn där hon vaknat och han var oxå vaken.. =)

Slumrade nog till en sväng till för hux flux vad klockan halv 9 och Micke och Anna satt på golvet och lekte med hennes klossar. Vi käkade frukost och sen for jag ner på Forsgränd och fortsatte städandet. Köket är klart, badrummet är klart,  övervåningen är städad förutom fönstren som jag ska få hjälp med i morgon. Nere är det enbart fönstren och spisdelen som är kvar. (alltså, där vi eldat) Och en sväng till med dammsugaren det sista och skura sen är det KLART. Känns himla skönt faktiskt.. Lite vedmodigt, men skönt. Tack så jätte jätte mycket Petra för all hjälp, och tack Erika för att du var så snäll och hjälpte mig igår!! TACK ska ni ha båda två!!

Nu har jag och Petra varit ute och gått en sväng med hundarna och skruttan, hon sover ute nu i vagnen och Micke är nog hos grannen.. Ensam är jag iaf hemma, förutom hunden då =)

Nu ska jag kolla lite bloggar och dricka upp mitt kaffe.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va skönt att de snart e färdigt :) Och skönt att ha hela familjen samlad ^^ dvs, sambon hemma =)

2009-04-27 @ 15:12:58
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va de du som skrev anonymt? ^^

2009-04-27 @ 18:46:13
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0