Tänk!

Nu har vi varit på en kall promenad, handlat lite förnödigheter och städgrejor och nu är vi hemma. Pratat med Omniagruppen, kontraktet bör komma i morgon så man får börja =)

Min sambio ringde nyss, och frågade hur saab nycklarna såg ut.. Eh va?
Jo förstår ni, ni kanske minns att jag var världens klantigaste under nyårshelgen? Jag tappade nycklarna till bilen i snön och kunde inte hitta dom igen. Vi letade i flera timmar utan resultat. Så jag fick ju lov att beställa nya nycklar och acceptera att det inte skulle gå att låsa på förardörren längre eftersom det låset var bytt så det var en annan nyckel till det. Så sedan januari har jag låst bilen på passagerarsidan.

Men. Det som försvinner i snö kommer fram i tö brukar man ju säga. I det här fallet så stämmer det, för någon vänlig själ hade hittat NYCKLARNA på parkeringen där bilen stått och lämnat in dom i reseptionen på Mickes jobb. Yeay! Nu har vi alltså 3 (!!) nycklar till bilen, så nu kan man tappa bort nycklar. Om man vill. Helst inte. Men dock enbart EN nyckel till låset på förardörren.. Men den kan man ju oxå kopiera. Om man vill dvs.

Hur som helst, Micke tar med sig dom när han KOMMER HEM PÅ MÅNDAG!! Åååh så härligt. Hoppas hoppas han får ett jobb lite närmare så vi slipper vara särbos även om vi är sambos.. Fattar ni? =)

Nu ska jag äta mina kokta ägg och dricka kaffe. Adios!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men lilla tösen då. Förkyld igen? Stackars liten. Hoppas hon blir bättre snart.



Hoppas ni kan ta er dit nästa vecka då =)



Ah, ja de borde ju komma då. Kan ju inte ta hur länge som helst tycker man :)

Hmm, kokta ägg lät gott. ;) Kanske man ska ta o göra de en annan å. (om man orsk) haha



BTW DE SNÖAR HÄR MED NU..

2009-04-15 @ 11:27:49
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Hihihi, va häftigt att nycklarna kom till rätta!!

Kramen

2009-04-15 @ 12:23:42
URL: http://cinahsspace.blogspot.com
Postat av: Åsa

Vilken tur att vi inte bestämde oss för att vänta i Bydalen tills nycklarna kom fram....

Postat av: Åsa

Fast nu hade vi ju kunnat flytta in i SAABen allihop så bostadslösa hade vi inte behövt bli iallafall


Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0