Till att börja med..

Tack för alla svar på mina desperata förvirrade frågor, I get it now! =)

Idag tog vi sovmorgon igen, halv 10 vaknade vi.. Så himla skönt att få sova en stund på morgonen.. Kanske tänker min skatt fortsätta med det? Hur som helst, vi gick ner, bytte blöja, gjorde gröt och släppte ut hunden. Det kommer jag sakna när vi beger oss till Gulldalen, att inte kunna släppa ut Bettan lös. Men men.. Det kommer nog ordna sig ändå.. =)

Nyss har vi varit och handla lite välling och andra förnödigheter, och där i frysdisken hittade jag följande.. Hägendaaz (eller hur det stavas) Vanilj!!! ÄNTLIGEN! Jag har väntat och väntat och blivit lika besviken varje gågn när den inte funnits. Åt enbart den glassen under min graviditet, så jag var ju lite nyfiken på om den fortfarande var lika god som då. Och det var den! =D Så nu har jag 2 burkar i frysen, mumma!

Anna ligger ute i vagnen och sover nu, jag ska ta och vika lite tvätt och hänga en maskin.

Puss på pannan!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0