Underbara sol!!

Igår kunde jag fan inte somna.. Låg först och vred och vände på mig i sängen.. Sambon snarkade som en timmergubbe kan tänkas göra, puttade på honom. Ingen reaktion. Snaaaaaaaaark, puttade igen med denna gång lite hårdare. Ingen som helst reaktion. Suck. Snaaaaaaaaaaaaaaaark. SUCK. Då gav jag upp, snodde på mig morgonrocken och la mig i soffan och slötittade på alla våra skitdåliga 6 TVkanaler (Vi har inte flyttat upp parabolhuvudet ännu..).

Kom på att bilen var olåst utanför, så jag strosade ut i morgonrocken och låste bilen. Vad jag inte lagt märke till var att Jesper stod utanför Johnny och Erika och skulle precis starta MCn.. Vilket han gjorde med följd av att jag blev väldigt rädd och huxflux inte alls trött för att sova. Klockan var då.. halv 1. Suck.

Hur som helst, dagen idag började iaf bra med sovmorgon. Halv 10 vaknade vi av att skruttan ligger i sin säng, på mage och skrattar åt oss. Vem skulle inte bli på underbart humör redan då? =)
Klev upp, drack kaffe och åkte ner på Forsgränd för att än en gång ta mig an städningen av huset. Underbart väder för att vara inne med Ajaxflaskan i högsta hugg. Helt fantastiskt.

Vid min lilla lunch-och-kaffe-breake så fick jag med mig Erika ner igen sen, eftersom fröken Tjärnkvist inte behagade att svara på mina desperata samtal. Hon kom iofs efter ett tag men ändå.. :p Vi städade, pratade, planerade inför torsdag och hade allmännt trevligt. Nu är iaf köket KLART (förutom spis och ugn som Micke ska få ta sig an i morgon) så det är bara resten av kåken kvar. Hallelujah.

Nu kan jag inte sitta mera, för Anna är förbannad och vi ska till Åkervägen på middag.

Adios for now.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktig du är. :) hoppas middagen gick bra trots en förbannad anna ;)

kram

2009-04-26 @ 20:04:35
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0