Vilken dag det varit!

Underbara sol och vår, du är välkommen!!

Idag har det nästan varit sommarvärme, men jag och Anna har aktat oss för solen. Kläder och mössa och skugga är vad vi har varit i idag. Eftersom jag dels inte har någon solskyddsfaktor hemma till lilltjejen och sen för att solen varit så himla varm så har vi hållit oss antingen i skuggan eller inne. Men vi njöt iaf, för det var skönt i skuggan med.

Annars har vi varit och handlat, gjort en tårta och bjudit på till gästerna som kom för att fira att Micke fyllt år. Varit på Forsgränd en sväng och städat, är inte klar ännu men jag har betämt mig att på tisdag, DÅ ska jag vara klar med städningen. Pust. Aja... Nya tag i morgon. =)Ska ringa E.On på måndag och säga upp avtalet med.. Inte att förglömma.

Ikväll ska vi grilla med grannarna. Känns skönt att säga så. Att ha grannar överhuvetaget är faktiskt mysigt. Jag är en socialperson, jag gillar att umgås. Synd att en del av grannarna jobbar och den andra delen verkar ha blivit trampad på tårna förut idag. Ska kolla om skadan går att plåstra om sen. Men jag har Min åsikt om hur man beter sig och jag gjorde faktiskt det jag ansåg var rätt och vad jag velat att Den personen gjort om jag gjort lika dant. Inte för att jag tror att det någonsin skulle hända men.. Aja.. Nu släpper vi det..

Anna tar en powernap just nu, och Micke gick upp till stugbyn och skulle ta hand om några gäster. Ska nog ta och ringa JB sen och kolla hur det går.. Appropå ingenting.

Nej detta blev virrigt, nu ska jag kolla lite bloggar och sen fylla på kaffet. Adios peeps

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Hej!

Men självklart! Vore hur kul som helst! :)

Ja, hon ser verkligen ut som en liten prinsessa!

Harry komma bli helt tokigt kär i henne!

Kramar

2009-04-25 @ 18:01:58
URL: http://sahlineleonore.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0