-.-

Idag har vi varit effektiva, eller, egentligen Robin.

Väckte honom vid 9 och tvingade pojken att sätta upp hissgardinen för sovrumsfönstret. Hittade dock inte instruktionsmanualen (JA man behövde faktiskt en sådan för att fatta hur man skulle sätta fast den!) så jag tog och chattade lite med en medarbetare på IKEA på deras hemsida.

Hon tyckte, lika som jag, att det var skumt att det inte fanns någon, men hon skickade en JPG-fil med instruktionerna. Så, efter många om och men så fick vi upp den och det blev SUPER BRA! När vi sedan skulle hissa ner hissgardinen så ramlar manualen ut.. Hehe.. Men, VARFÖR har dom GÖMT den INUTI gardinen?! Tur jag löste problemet iaf.. =)

Sen dess då? Jaa.. Plockat lite, satt upp en ALLDELES förstor lampa i vardagsrummet och varit på banken, ICA och apoteket. Så, nu sover min skrutt en stund, hon är inge pigg alls. Tror hon har feber oxå. :( Mammas lilla tjej.

Nu ska jag nog sätta mig i soffan och njuta en stund innan lilltjejen vaknar.

I morgon blir det Kloter VM i Hoo, pappa och ungefär hela släkten på hans sida kommer. Blir himla kul!

Puss så länge!

P.s
Bilder på sovrummet kommer, men jag GLÖMDE köpa batterier till kameran för de tog NATURLIGTVIS slut..
D.s

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas lilltösa må bättre idag iaf :) så ni kan åka på kloter VM och allt va ni ska ha för er i helgen ;)

Kram

2009-08-15 @ 08:50:04
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha =P ja, de e ju som roligt att få kommentarer ^^ speciellt när man gjort om lite ;)

Tack så mkt! :) tycker den vart supermysig :) sådär höstig och fin :)



Förstår de, man vill gärna göra om efter ett tag. Men din är jättefin iaf :)

Kram

2009-08-15 @ 10:16:07
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej, det är ju precis det jag menar. En 14 åring tänker inte på sånt... och speciellt inte när man aldrig fick veta att det SKA göras återbesök. Vi fick ingen information alls, mer än att det var en rotation på 11-12 grader. Så dåligt!



En 14åring överhuvudtaget tar nog inte riktigt in och förstår hur allvarligt det faktiskt kan vara/bli. Man vet ju alltid bäst själv i den åldern. Men men.. jag ska inte ta ut nåt i förskott. Bara jag får komma till sjukgymnasten nu så!!

2009-08-15 @ 10:20:16
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Hmm,tåls att fundera på du..Vore inte så knäppt att hyra en lght heller,fast det var långt upp. Vackra bilder iaf =)

Kramen

2009-08-15 @ 11:43:53
URL: http://cinahsspace.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0