Fredag

Dagen igår var turbulent, minst sagt.

Anna hade den gnälligaste dagen i världshistorien tror jag. Från morgon till kväll var ingenting bra. Eller jo, 10 minuter efter mat så var hon nöjd och kunde mysa lite. Men sen gick det över. Men men.. Alla har vi dåliga dagar.

Inte blev det bättre för att hon stöp mitt på dagen heller..
Hon hade hängselbyxor på sig där hon stoppade in båda händerna innanför, stöp och kunde ju naturligtvis inte ta emot sig med annat än ansiktet =( Mammas lilla grisonge, som hon grät. Och blödde! Hon hade nappen i munnen så hon sog en tand. Blödde som bara den! Ingen bil hade vi heller så vi fick ringa efter Annas mormor som kom, ifall vi skulle behöva åka till tandläkaren. Men jag ringde och pratade med dom och förklarade vad som hänt och hur tanden såg ut.

Dom tyckte det var lugnt, noterade i journalen som hon gjorde på skruttan och blev det några förändringar skulle vi ringa igen.

Så, för att sumera dagen igår så var det ingen bra dag. Inte för någon av oss.


Idag då? Jaa.. Nu sover hon, snart ska vi till farmor och käka lunch och sen får vi låna hennes bil nu när våran fick följa med Micke till Bergsåker där han jobbar i helgen. Men, han kommer nog hem ikväll igen så då får han ta Åsas bil i morgon tror jag.. Vill ju ha våran =)

Händigare, eftersom den "rätta" bilstolen sitter i den. Hon börjar bli för stor för den "lilla".

Mammas stora tjej. På måndag när vi ska lämna lillfaster Erika på dagis tänkte vi kolla lite hur det är på andelningen där Anna ska gå. Ska bli spännande men det lär ju bara göra min  ångest större skulle jag tro.

Men men.. Ännu är det ju ett tag kvar till November.. =)

Nu ska jag göra mig attraktiv och vänta på att jänta ska vakna..

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nämen lilla gumman! Vad skulle det vara bra för?

Min grabb slår skallen hela tiden och det får jag panik över mest varenda gång. Han ramlar ner från kökssoffan och från vardagsrumssoffan. Han springer emot dörrkarmar och han ramlar omkul när han springer. Men han har hittills inte börjat blöda som tur är!



Solen är mysigt! Det blir säkert jättebra! Både Elsa och Tindra har ju börjat nu så hon blir inte ensam liten fis där iallafall...

2009-08-28 @ 12:35:17
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch då, stackars liten. Tur de gick bra ändå då.. Men inge roligt när dom gör sig illa..



hehe, du vill att tiden ska gå sakta, och jag vill att den ska gå fort.. ^^ Men du har så rätt, de är lååångt kvar till november :)

Kram

2009-08-28 @ 20:28:06
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0