God lördag.

Idag har jag och Anna varit på turne. Först Gevåg för att hälsa på min morbror med familj. Sen hem, "slumrade till" i soffan i sisådär 2 timmar. Sen gjorde vi middag och vidare till Åkervägen för att träffa lillfaster Erika och hennes moster Lena och kusin Matilda.

Dom lekte ute i sandlådan alla tre i säkert närmare 2 timmar innan vi gick in och drack kaffe och fikade lite.

Vips så var klockan närmare halv 8 så vi åkte hem och gjorde oss i ordning. Men inte skulle jänta sova inte.. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, inte förrän närmare 10. Ikväll igen.

Härligt.

Aja, nu ska jag göra mig iordning (dvs läsa alla bloggar och SEN borsta tissingarna) och sova..

Natti natt.

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Oj... låter som om en viss liten blev lite övertrött;.)) Hoppas att det blev lite sömn till slut ändå;.))



Och tack för kommentaren!

2009-08-30 @ 12:55:08
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: lisa

Haha, nej jag kunde inte äta efter det, var som så mätt på allt matos :D TYPISKT! Men jag har åtgärdat det med en av pirogerna nu och lite glass på de ;) Men det låter som det blev en lång dag för er idag :D Kramkram!

2009-08-30 @ 20:52:08
URL: http://myrsky.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0