Lördag och idag

Igår åkte vi ganska tidigt hem till Annas mormor, strax efter att vi kommit så kom min morbror och hans fru och barn på besök. Strax efter det kom J och hennes Herr´n ifrån Sveg och visade upp gomagen och vi begav oss, notera att det var tropiskt värme igår, till Döda fallet för att gå runt där. Herr´n hade aldrig varit där och jag är tveksam på om jag gått den där rundan heller. Hur som helst, så gick det ju inte att ta med barnvagn, så klart. Så vi turades om att kånka på den lilla underbara 10 kgs dottern jag har.. Haha.. Gissa om det var VAAAARMT?!

Men det var en mysig dag, hade himla trevligt.

När vi senare kom hem så tog Anna och somnade vid 16 tiden. Hon vaknade igen strax innan 17, men då la jag mig bredvid henne i våran säng och vi somnade båda två. Vaknade klockan 18! Var kanske inte det ultimata men.. :p

Petra kom vid halv 8 tiden och vi for på TIME och hyrde film, köpte karameller och dricka. Annatösen somnade 10 igår kväll! Men, inte sov hon nå längre i morse för det. Nej nej, klockan halv 8 gav jag upp och klev upp med henne. Men men.

Har ju hunnit med ganska mycket nu på morgonen då, slängt in en tvätt och dammsugit. Nu ska jag diska och sen ska vi gå ut och gunga tror jag..

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: eva

ska ner till älven och bada härligt

2009-08-09 @ 12:13:30
Postat av: Kjell

Hallå!

Nu har man, efter lite uppehåll av bloggläsande hittat åter igen.

Första natten nu efter semestern..kommer du å rädda mej snart?? he he;)

2009-08-17 @ 23:37:02

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0