Onsdag?

Blandar ihop dagarna nu för tiden..

Jag har nog helt tappat lusten att skriva någonting här. Jag har massor jag skulle vilja skriva, men eftersom det är massor med, för mig, okända människor som läser så är det ingen alternativ.

Alla funderingar och tankar, kring allt möjligt egentligen. Ibland hamnar man i ett stadium i livet som är lite tuffare än normalt. Kanske har jag hamnat där nu? Kanske inte. Det vet jag inte ännu. Men nog är det mycket runt om kring, allt kanske inte heller ens rör mig. Men tankarna skingras och hämnar lite varstans. Hur ska man bete sig för att reda ut det virrvarret med tankar?

Det kanske ingen kan svara på, inte jag iaf. Men, jag gör mitt bästa.

Så, nu kan hända att det inte blir så mycket skrivet på ett tag. Kanske i vänsterprasslet, min lilla personligare blogg. Där jag gärna spyr lite galla (ursäkta om ni fick bilder på näthinnan :p ) och klagar till höger och vänster.

Men livet är inte en dans på rosor alla dagar, det vet nog alla.

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Men Marie...såhär svart och dyster brukar inte din blogg vara

kram

2009-08-05 @ 17:01:51
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: Sandra

Förstår dig. Man kan ha massor man vill bubbla av sig. Men de passar inte att lämna ut allt till vilka som helst.



Du vet vart ja finns iaf, om du vill lufta dina tankar lite mer privat.

Kram!

2009-08-05 @ 17:57:14
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: john

är inte bloggande till för att folk ska kunna läsa, att man vill berätta om sitt liv...

2009-08-05 @ 18:59:04

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0