Supermysigt!

Igår hade jag en supermysig kväll!

Sedan jag slutat jobbet och ätit seeeeen middag (runt 21 tiden) så gick jag upp till grannen för att fira Mikaela som tagit examen från NFI, så följde jag med dom till Krokvåg. På gamla skolan där så har en kvinna vid namn Anna gjort i ordning och har B&B, där hade dom pubkväll igår med livemusik och bar. Det var så himla mysigt!

Senare under kvällen så fick jag och Maria en rundtur på övervåningen, det var så himla fint!

Det är så roligt när det blir riktigt iordning gjort och tillvara taget på allt fint vi har här.

Det är iaf ett ställe jag kommer åka tillbaka till! Sen hade jag ju super trevligt sällskap oxå!

vid 4 (!!!) kom vi hem inatt och jag borstade tissingarna och hoppade i säng ganska omgående. Gissa om jag var TRÖTT!

Nu ska vi gå till Maria och plocka stickor ur lillfasters hand och vid halv 5 börjar jag jobba, bara en kortkväll så det kommer nog gå superbra!

Kommentarer
Postat av: Marielle - Mamma Till Gabriel

Marie, Jag älskar dig med! Vad skulle jag ha gjort utan dig??? Utan att ha någon att prata med när jag behöver och inte vill berätta för någon annan.

Du är guld värd för mig. Glöm aldrig de <3

2009-08-23 @ 15:54:09
URL: http://baabiiisch.blogg.se/
Postat av: Sandra

Låter som att du har haft fullt upp i helgen :) men va kul att du hade trevligt på pubkvällen :)

Händer i veckan då?

2009-08-24 @ 07:29:40
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va kul =)

ah, så de har startat upp igen :) Hoppas ni får de trevligt ida då, om ni tog er iväg. Få se då om man kanske, tar sig iväg på onsdagen.. :)



Är M hemma nu också eller har han farit?



Nej inte så mkt. De vanliga, försöka sköta om hemmet ^^ me allt som de innebär. Plugget, försöka göra klart uppgiften, eller halvt iaf.

Jobbar imorgon och fredag.



Sen få man väl se vad man hinner och orkar med då :)



Kramen

2009-08-24 @ 12:34:13
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0