16/12-09

Guuuuuuuuud så jag ångrade att jag tackat ja till förfrågan om jobb idag när jag vaknade i morse. Dra någonstans varmt (barnvänlig version) vad trött jag var. Anna sov ju som bekant hos sin mormor i natt, och tur var väl kanske det.. På sätt och vis. Jag fick sova en hel natt OSTÖRT men min mamma däremot, fick INTE göra det. Skruttan har nu dragit på sig en rejäl förkylning med feber titt som tätt och ett hav av läbbigt snor. =( Hur som helst så hade inte hon sovit så bra i natt eftersom det var jobbigt att få luft. Mammas älskling.

Hade hon sovit hemma hade jag inte kunnat sova heller och alltså inte kunnat jobba idag.

Men nog har jag haft sjukt dåligt samvete för att jag inte varit med min älskling när hon var sjuk. =( Snuvan verkar dock ha lättat lite nu,  hon har sovit sedan klockan 21 helt utan att vakna och verkar inte vara täppt heller när jag varit in och tittat till henne.


Jaaaaaaaaha, annars då? Ingenting direkt.

Eller JO! Anna fick en tidig julklapp idag av sin mormor, Martin, gammel-morfar Leif och gammel-mormor Majbritt, gammel-farmor Inga-Britt (på min sida) och farfar och Monika, en ny bilbarnstol. Eftersom den vi har haft huxflux gått sönder? Frigoliten från nacken och upp är LÖS! Så, idag fick vi hem den NYA fina barnstolen =D Den TACKAR vi supermycket för, en perfekt julklapp!


En sådan, fast helt svart med silver där det är gulaktigt på denna.. =)


Jag ska vara hemma med skruttisen nu så det blir inge mera jobb på ett tag. Får se om jag kanske lägger mig tillgänglig mån-tis till veckan, beroende på hur Anna mår. Sen ska jag vara f-ledig igen tom 11 januari =) Så Anna får ett låååångt jullov från dagis =)


Nu pallar jag inte mer, nu ska jag sova.

Natti natt.

Kommentarer
Postat av: Linda Amcoff

Likadan som Gabriels! Han fick sin av moromr och morfar. Inga dumma saker att få! Svindyrt att behöva köpa!

2009-12-17 @ 07:41:31
Postat av: Sandra

Hoppas jag med. Nu får de allt vara nog med alla besvär och denna otur. Tycker jag. Har haft min beskärda del nu. Så nu vill jag att resten av året blir fint och att nästa blir ett toppenår!!



Duktig du är som jobbar o står i :)

Stackars lilltösa som gått och blivit förkyld igen. Hualigen. Hoppas hon kryar på sig snart.



KRam

2009-12-18 @ 11:18:51
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0