God morgon.

Idag vaknade Anna alldeles för tidigt.. Eller, lagom tid för henne naturligtvis, men alldeles för tidigt för mig.

Hur som helst, så kom Niclas förbi igår med The Sims 3 som jag fått låna av bästaste Nathalie <3
Så, efter lite pysslande så fick jag och brorsan igång det. Sen skulle ju vi försöka förstå oss på det, det är verkligen STOR skillnad motför 2an.

Hur som helst så var det ju sååå spännande, så jag blev sittandes aningen för länge igår kväll. Klockan vad nog närmare halv 1 innan jag kom i säng, så jag får väl skylla mig själv att jag var trött ;p Ska testa lite till sen idag när Anna ska sova..

Annars då? Njae, inte så himla mycket. Det är kallt. Både ute och inne, så jag höjde elementen igår då det var ca 18 grader kallt (!!) ute. Men, i morse då, ja då var det som en BASTU inne här, eftersom vädret blivit mildare. Suck.

Aldrig ska man vara nöjd :p


Jaja, nu ska jag dricka en kopp kaffe till och fundera över vad dagen ska ha att bjuda på..


Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

The sims 3 är sjukt bra, satt med det några dagar i rad hela tiden då jag var hemma tills Linus tog bort det:D

2009-12-04 @ 09:31:21
URL: http://maggiehoo.blogg.se/
Postat av: Nattis

Jaa det är verkligen sjukt stor skillnad :P Sen nu på expansionen så är man i en helt annan värld! Då får man gå ut på äventyr med olika uppdrag osv. Hur varierande och roligt som helst!! :)

2009-12-04 @ 11:14:50
URL: http://www.karlavagnens-foppa.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0