Hard work work..

Typ.. Nej jag och J har bara tagit det luuuuugnt ikväll. Hon jobbade till 20.30 och jag till 21.00 så vi hade all tid i världen på oss.. :p

Vi hann iaf med allt vi skulle och kul hade vi oxå =)

Skruttisen min sover hos sin mormor inatt, eftersom jag jobbade så sent nu ikväll och börjar tidigt i morgon. Så jag åker och hämtar hem min skatt sedan jag slutat i morgon. Kommer bli tomt nu ikväll kan jag lova..

Feber har hon oxå, redigt förkyld. =( Hoppas att hon är feberfri tills på måndag, då hon ska ta nr 2 av svinisvaccinet. Men, vi får se. Annars får vi ta det efteråt helt enkelt. Är man sjuk så är man..

Aja.. Nu ska jag ta tag i disken som min bror INTE diskat medans jag jobbat, och sen SVULLA smörgåstårta som Peder hade med sig.. Han fyller 20 idag =D

Aja, talk to you later..

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0