Nu så..

Nu är vi hemma allihopa, Anna springer runt runt i sin nya fina Hello Kitty T-shirt och äter rå potatis (?). Hon springer fram till granen och tittar, pillar lite och springer därifrån.

Micke står i köket (surprise) och gör en Janson och här sitter jag. Och bara njuter.

Njuter av att det snöar ute.
Njuter av att i morgon är det julafton.
Njuter av att jag har en sådan fin dotter.
Njuter av att ha M hemma igen, om än för en kort kort stund.
Njuter av att jag faktiskt har städat idag så det är fint hemma.

Jag bara njuter.


God jul på er mina kära (få) läsare.
Hoppas ni får en fin jul helg.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Mia

tycker du? va kul att du tycker det, du är nog den enda som tycker det va ;) haha! God Jul på er också..hoppas ni får massa spännande paket =D

2009-12-23 @ 20:58:52
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad underbart de låter vännen. Glad jag blir när jag läser detta!! :) Önskar att han kunde vara hemma längre. Men se till att njuta av varandra tiden som är nu.



Löste sig iaf imorgon. Skönt det. Han fixade avloppet temporärt så att han kan vara hemma. Så får vi hoppas att de funkar bra iaf över julhelgen, så att man får ha honom hemma litegrann..



Kram!!

2009-12-23 @ 22:16:05
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Kjell

God jul till dej också;)

2009-12-24 @ 00:22:04
Postat av: Linda

Ja det är helt underbart! Celia ligger utslagen i soffan just nu, för hon har fått för sig att sluta sova middag, den lilla tokfian.. så istället åt hon 1 ägg och 1 ostskiva och gick och tvärslocknade på soffan. Ska väl pigga upp henne med lite chokladpaj strax, så hon är vaken och pigg när tomten kommer!



Har ni haft en bra jul? :)



Kramar

2009-12-25 @ 16:58:11
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0