Aaah..

Blev bortbjuden på middag idag, gud va gott det var. Kycklingtaco, mums!

Vi surrade lite, drack kaffe och åt glass med hallonsås (hemmagjord) gud så gott! Sen innan vi åkte hem ville lillfaster att Anna skulle bada badkar med henne, så det gjorde vi. Men det tröttade ut lillan, för hon somnade när jag satte henne i stolen och gick ut till bilen =P När vi kom hem krånglade jag ur henne ur overallen och vi kröp till sängs. Så nu sover hon och förhoppningsvis så vaknar hon inte om en stund. Men en så länge verkar det lovande =D

I morgon är det alltså alla hjärtans dag. Den ska jag fira utan min sambo. I år igen. Men som tur är har jag världens underbaraste Petra och hennes fantastiska Jocke. Vi ska äta en romantisk (?) middag för 3 och sen kanske spela nintendo.. Eller var det PS? Hmm.. Hur som helst så kommer jag inte gråta över att jag inte får frukost på sängen och en välbehövlig sovmorgon, det får jag när han kommer hem till veckan. Ska bli skönt =)

Aja, nu ska jag gå ner, ta en snus, ett glas svartvinbärssaft och slöa framför TVn ett tag.

Adios och god natt.

Kommentarer
Postat av: Ida L

TACK =)



Kram

2009-02-13 @ 23:23:36
URL: http://mammaida.bloggagratis.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0