Efter en låååååång dag i Birsta

Så är jag äntligen hemma. Har egentligen bara gått omkring där bland människor och affärer.
Barnens hus, Biltema, Birsta City, Ikea och slutligen Willys där de flesta fynden gjordes faktiskt, i form av barnmat, ersättning, blöjor och godis. =)

Hur som helst, så hängde jag på mormor, morfar och min mamma till Birsta idag vid 12. Anna stannade hemma med sin pappa, det kunde dom båda behöva =)
Barnenshus och köpte nya nappflaskor till Anna då de gamla läkte (?).
Ikea och köpte praktiskt taget ingenting..
Willys för mat + Annas grejor..

Nu börjar Grey's! Kanske uppdaterar senare..


21:56

Nu så är Grey's slut för idag. Spännande som vanligt =)

I morgon åker som sagt Micke tillbaka till Bydalen för att arbeta vidare. Jag och Anna funderar på att åka upp dit över påsk, hoppas det går vägen. Tänkte kanske kolla med en nära vän till mig om inte hon och hennes respektive kan följa med. Men vi får se =)

I morgon hoppas jag att kanske Petra kikar förbi en sväng, kanske ska ta och ringa till gräddhyllan och kolla vad hon har för sig. Kanske det är PRO-sim i morgon? Hoppas det är lika bra väder i morgon så jag och Anna kan ta en prommenad utan att jag måste frysa häcken av mig.. Anna har det ju varmt och gott inne i vagnen under overallen och den mysiga åkpåsen hon fick av farmor..

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen kika på TV och mysa med min sambo. Puss!

Kommentarer
Postat av: Marielle

hahahaha jaa

2009-02-26 @ 07:55:17
URL: http://baabiiisch.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej. Tack för att du hållit tummarna. Håll dom en stund till, för nu väntar jag på resultatet.. Klarade jag det eller inte?! xD

Du verkar ha haft fullt upp. =)

Tyvärr var de inge finväder idag.. Snön vräker ner.. och det är mulet, o blåsigt.. Men man kanske trotsar vädret ändå. :)



Kram

2009-02-26 @ 09:19:50
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Linda

Jorå, det har jag koll på =)

2009-02-26 @ 09:37:05
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0