En kanon tillställning!

Dagen började som vanligt nu för tiden vid 6. Men sen tror jag att Anna somnade om, och vid halv åtta ORKADE jag inte kliva upp så vi klev upp halv 9. Gick ner, koka kaffe, jag hoppade in i duschen, Anna käkade frukost och sen tog vi och lekte en stund. Klockan gick saaaaaakta och två, tre och fyra koppar kaffe slank ner innan klockan slog 10 ens..

Åsa ringde och sa att inte hon och Erika kunde komma, Erika hade blivit sjuk! =( Så tyvärr kunde inte farmor och lillfaster vara med på Annas dop, men vi sparade lite tårta och skickade med hem till den lilla sjuklingen.

Vid 11 tiden kom Petra och Jocke och vi gjorde oss klara att åka. Kvart över 11 hade vi fortfarande inte åkt och då ringer pappa och säger att dom är framme redan! Paniiiiik, gästerna kommer INNAN oss! Men å andra sidan var dom tidiga, eftersom dopet inte började förän 12.

Hur som helst när vi kom dit så droppade folket in i jämna skurar och när faddrarna (faster Jenny och moster Sofie) pratat lite med prästen om hur det skulle gå till så kunde vi börja.
Mickes farbror spelade dragspel till psalmerna, så himla fint!! =) Anna skötte sig EXEMPLARISKT, hon sa inte ett ljud, förutom när hon pratade lite med prästen och med publiken =)

Efter dopet blev det smörgåstårta, bullar, kakor och kaffe/te.

Anna fick jättemycke fina presenter, och pengar som vi ska sätta in till hennes framtida körkort etc.. Eller om hon kanske behöver pengarna till någonting annat.. =)

Annas bästa kompis Gabbe var där, och dom pratade och verkade känna igen varandra. Dom har träffats 3 ggr, med ganska långa stunder i mellan.. Men dom har "the conection" :p

Nu sover Anna och jag ska gå ner till min sambo nu.

Bilder kommer i morgon, våran alldeles egna papparazzi Petra tog så mycke fina bilder.

God natt och adios!

Kommentarer
Postat av: sissi

Hörde av pappa att det bara var att sätta ihop igen under diskbänken, det var ju tur! hoppas att allt gick bra på dopet, hälsa Anna från mig;)

2009-02-21 @ 23:49:20
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0