Fredag

Ja nu sover tösen, vi har haft besök och det brinner i spisen.. =)

Sedan sist har Annas faster Sanna varit här, hon hade inte träffat Anna på ca en månad så hon tyckte hon blivit sååå stor. Jag har pratat och bestämt med Annas farmor att hon fixar blommorna till i morgon, även fast jag trodde jag skulle göra det :p Men då slipper ju jag =) Nu ska jag strax gå ner och fixa till tårtan, men det blir lite bök eftersom jag inte kan använda vasken i köket. Men men, det får gå ändå.

Sen efter det så ska jag nog faktiskt gå och lägga mig.. Ska ju upp ganska tidigt i morgon, och då vill jag vara pigg. Det ska bli så roligt att få träffa alla i släkten, eller iaf några av dom =)

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar och sen göra tårtan.

Adios!

Kommentarer
Postat av: someone =)

Hej!

Vem blir Annas gudmor och gudfar då? :)



Hare så bra !

Kram

2009-02-20 @ 21:30:00
Postat av: Sandra

Haha jamen precis. Men nädå, man ska alltid hitta massor när man inte har råd att handla.. :)

Hoppas de går bra med tårtan ikväll trots vasken, och hoppas ni får en fin dag imorron =)

KRam

2009-02-20 @ 21:30:45
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0