Godag

Idag har vi haft ganska mycket att göra, samtidigt som vi egentligen inte gjort ett dugg.

Var upp till Gräddhyllan och min fantastiska Elin och fikade, sen gick vi på marknaden och Elin och Sofia åkte släde efter en gigantisk häst.. Anna sov litegrann, men sen när hon vaknade så fällde jag upp ryggen lite så hon kunde kika på alla människor. Gissa om hennes ögon blev stoooora när det gick förbi en ca 2 m hög häst =D

Efter marknaden åkte vi hem och gjorde lunch och tände upp igen. Sen la vi oss i soffan och somnade båda två. I ca 2.5 timmar! Skönt, men naturligtvis hade elden brunnit ut. Inge papper att tända upp med heller, så jag ringde svärmor och kollade om hon varit på återvinningscentralen och kastat alla tidningar men det hade hon inte =) Blev bjuden på middag där med, så det blev bra =)

Hämtade hem senaste MSN idag, men det blev nå fel så det kommer upp en irriterande ruta hela tiden som säger:
"Windows Live Communucations Platsform har stött på ett problem och måste avslutas." Sen att man ska skicka ett felmeddelande. Men hur jag än trycker, antingen på skicka felrapport eller skicka inte, så avslutas MSN och jag loggas ut. VARFÖR?!

Känner mig lite hängig ikväll, vet inte alls vad det är. Blir nog en ganska tidig kväll faktiskt..
Nu ska jag läsa bloggar, adios for now!

Kommentarer
Postat av: sissi

Hejsan! trist att du inte mår bra, vi har varit förkylda hela bunten här=( värst för emil naturligtvis för han är ju man=)

Har du inte provat braständare än? ifall du har vad tyckte du? om inte, så kan jag komma förbi med en förpackning som du kan få, det är nästan som guds gåva till mänskligheten!....okej....sorry jag skenade iväg och överdrev en smula, men dom ÄR bra!=)

Såg att Apor hade varit inne och skrivit på din sida, ucsh!dom gillar vi inte! dom kan dra! men dom mår sämst själv. man kan trösta sig lite med det!

Ha en skön söndag, själv ska jag jobba!

2009-03-01 @ 18:39:41
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0