hej hej hallå!

18:27 och min sambo är som bortflugen. Nån bil som krångla. Jaja..

idag har vi hunnit med:

Sovmorgon för mamma, blev väckt med kaffe och en dreggelpuss vid 10.
Promenad med Annas mormor och lite handling inför i morgon.
Städat
Upptäckt ett läkage under vasken i köket =åtgärd  planeras klockan 16.00 i morgon.
Bus, gråt och en massa skratt.
Ätit
Tvättat
Bäddat rent i alla sängar
Eldat


Fixa tårtan ska jag göra i morgon, duscha mig, gubben och bada Anna.. Hoppas att Petra och Jocke kommer i tid i morgon så jag slipper släppa fram stress-drakula och fara vid 11 och ställa i ordning allt det sista. Pust, är redan utmattad :p

Nu kräver min dotter all uppmärksamhet, kanske hinner uppdatera senare..

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0