Jag tror jag blir knäpp alltså..

Vad är problemet med blogg.se ikväll?! Och alla andra kvällar med för den delen..?

Sedan sist har jag käkat varmamackor, eldat, badat Anna, gett henne gröt och nu stoppade jag nyss ned henne i sängen. Hon somnade direkt =D *mammas stora tjej*

I morgon måste jag ställa alarm, eftersom jag har en tid att passa. Annars skulle jag säkert försova mig, för Anna skulle nog inte vakna vid 8 som hon gör annars.. Nej nej, säkert vid 10 dvs en halvtimme innan vi ska vara på BVC. Men men.. :p Funderar på om jag ska gå ut i vinterkylan och det påtagliga mörkret och hämta ved, eller om jag ska vara lat/bekväm/mesig och vänta med det tills i morgon när det är ljust.. Hmm..

I morgon kommer min sambo hem (vet att jag nämnt det tidigare med....) och vi ska käka taco =) Mums..!

Nej nu ska jag gå ner och kika vidare på Familjen Annorlunda och sen blir det CSI. Efter det RAW, hoppas det är bra ikväll. Förra veckan var bra, men då var det ju Johan Glans och veckan innan Magnus Betner.. Mmmh.. :p

Kanske uppdaterar sen med, who know's? Adios for now.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0