Keep on going strong

Om det ändå vore så väl..

Dagen har flutit på i godan ro. Spelar ingen roll hur lite man gör om dagarna så räcker tiden inte till iaf. Men men.. Det är en dag i morgon med.. I morgon ska jag försöka städa lite, får ju finfrämmene på lördag =D

Anna sover så sött i sin säng, jag sitter här och väntar egentligen på att min sambo ska ringa och tala om hur dagen varit..

Trotsade kylan tidigare och pälsade på både mig och dottern och gick på Prix, där träffade jag mormor och morfar så vi shoppade (om man kan säga så om prix) tillsammans. Tack för det mormor! =D

Sen har det varit ganska händelselöst faktiskt. Mamma kom ner och gav mig ett par byxor hon sytt in tidigare och dom sprättade vi upp det som vi sytt in och nu passar dom perfekt. =D Så dom ska jag ha på dopet, har aldrig använt dom tidigare eftersom jag inte kunnat ha dom. Men nu så =D Anna åt gröt ikväll igen, med glupskhet =D Blev nästan arg för att hon inte fick nog fort.. =P

Nej nu ska jag kika det sista och sen lägga mig tror jag.. Adios!

Kommentarer
Postat av: Petra

Självklart gjorde du de ! Tacos blir det, fast de vet du ju redan ;) Men, efterrätten kirrar du madam!

2009-02-12 @ 22:15:14
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du ekonomin är inte alltid som man vill att den ska vara..=) Dop det blir nog spännande..

ja absolut kan vi ta en fika jo en del har vi nog att prata om=)



Haha våra poker kvällar, dom var ju sjukt roliga, spela poker i flera timmar ju=)

jag saknar det med, men även dig=)

Ja vad hände, du hoppa av sen så försvann kontakten med det=/



Kram

2009-02-12 @ 22:21:38
Postat av: Sandra

haha så du lyckades uppdatera tillslut! :) Men de e jäkla segt nu alltså. usch, man kunde ju bli gaelen för minner :D

2009-02-12 @ 22:54:40
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0