Måndag och ny vecka igen.

Idag vaknade vi vid 8 tiden, låg kvar och myste lite innan vi steg upp och gjorde i ordning lite mat till Anna och kaffe till mamma. Sen lekte vi lite och Anna lekte i babygymet medans jag kutade ut och hämtade in lite mera ved, så nu brinner det och är så varmt och skönt,
i hela huset YEAY!

Sen vid 11 tiden tror jag kom mamma ner och tog med sig Anna ut på en prommis, så jag kunde städa lite. Det dras in så mycke skit när man hämtar ved och sen när man drar vagnen ut och in. Så nu är det rent och fint.
Har hunnit tvätta en maskin tvätt och kört diskmaskinen, så nu ska jag bara slappa en stund tills Anna vaknar. Hon ligger och sover en stund nu, men hon vaknar nog snart. Ringde och anmälde oss till babymassagen som börjar den 2:a mars och i morgon ska vi mäta och väga på BVC. Spännande och se hur hon växt på en månad =)

Vi har fortsatt planerat lite inför dopet, vad som ska handlas och vad som ska bakas. Så snart är allt klart. Ska nog handla det sista i morgon eller kanske senare under dagen så är det gjort iaf.

I morgon kommer min sambo hem!! Han blir iofs bara hemma till söndag, men det är ju alltid någonting iaf =D

Nu ska jag läsa lite bloggar och dricka mitt goa kaffe, adios!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jaaag vet =P

2009-02-16 @ 17:34:30
Postat av: Mamsen

Du é utmanad!!

2009-02-16 @ 18:13:38
URL: http://cinahsspace.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0