Solokvist igen då

Japp nu har min sambo åkt tillbaka till Bydalen för att arbeta häcken av sig i dessa sportlovstider..

Jaana har precis varit här och drukit kaffe och smakat på de sjukt goda kakorna som Elin bakat. =) Mycket godare än mina kan jag säga.. :p

Anna ligger och sover i vagnen på bron, undra om inte hon tänker vakna snart? Hon borde börja bli hungrig nu tycker jag.. Men hon vaknar väl när det är dax.. =)

Idag vräker snön ner igen, ska det verkligen aldrig ta slut?! Letat fram bilen under snön har jag gjort med, men det är väl snart lika ogjort igen. Suck. Morfar var hit med en batteriladdare så nu ska det nog snart bli lite stret i mitt batteri med.. =)

Nu ska jag läsa lite bloggar, adios for now!

Kommentarer
Postat av: Marielle

haha jaa dom är så söta, jahaa vad roligt :D, hoppas dom ploppar fram snart då =)

2009-02-26 @ 13:29:45
URL: http://baabiiisch.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag har legat hela dan. Vet inte om de är magsjuka eller bara nått jag inbillar mig, men jag mår illa och har ingen ork i kroppen alls :( det suger. Jag ville verkligen surra över några koppar kaffe och gosa med finaste Anna....Men vill inte smitta ner er, om ni nu har klarat er en gång :p

2009-02-26 @ 14:04:47
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det gick bara bra=)

Var jätte skoj på skolan faktiskt..=)

2009-02-26 @ 20:06:24
URL: http://josefinesaramadelene.blogspot.com

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0