Utmaning.. =)

Utmanad av Sandra.

Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista..


Har du pussat nummer 2?

Jag törs inte svara på det.. Men ja det har jag säkert :p


Vad har du för relation med nummer 20?
Ganska sporadisk.. Vi surrar lite när vi ses men inte annars..


När ska du träffa nummer 30?
Haha.. Ja det blir väl kanske när jag hälsar på på jobbet igen eller att vi ses på Ica..


Är nummer 18 söt?

Haha ja verkligen, vi hade jätte roligt tillsammans i Spanien =)


Vad var ditt första intryck av nummer 13?

Gud, det kommer jag inte ihåg. Men jag tyckte nog han var lite mesig.. :p


Gillar du nummer 14?
 

Pöpke.. Behöver jag säga mer? :D


Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Japp, vid bankomaten innan hon drog till Thailand en månad.


När ska du träffa nummer 26 nästa gång?

Jag vet inte. När hon kommer till sina föräldrar nästa gång skulle hon kika ner en sväng, så det blir väl dårå..


Är du nära vän med nummer 23?

Njae.. Vi var det, för ca 5 år sedan. Men sen slutade vi höra av varandra, men har bra kontakt nu tycker jag.


Har du gått på bio med nummer 4? 
Nej, det är till Anna på jobbet..  


Skulle du kunna gå ut med nummer 35?

Ja det är en riktig partybrud, så visst skulle hon få visa min Sundsvall på e tur :p


Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Det har väl varit lite allt möjligt.. När vi jobbat tillsammans..


Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Haha.. Det är barnmorskan, men visst :p


Vad har du och nummer 24 för relation?

En avdelning på jobbet, så någon relation vette fan.. :D


Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Ta en promenad och prata i kapp..


Vad är det bästa med nummer 8?

Ja.. Dit kan jag ju ringa om jag vill prata med någon arbetskamrat. Det är till Aspen =D


Brukar du och nummer 16 träffas?

En sisådär en gång i månaden, det är nr till BVC. =D

Jag utmanar alla som själv vill =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va kul =) e ju viktigt att man känner sig lugn och komma överens med den som ska utföra dopet =) Hehe ja ovanligt namn om inte annat :D



Nej precis, håller tummar o tår att allt går bra..

2009-02-19 @ 20:36:21
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0