Vågat!

Jag har klippt mig idag. Så livet känns faktiskt lite lättare. Jag tog det ybervågade beslutet att kapa svallet med ca 2 cm. Haha, vågade inte klippa mera. Då skulle jag nog inte kunna sätta upp det i en tofs, och ni som känner mig vet att jag skulle bli knäpp om inte det vore möjligt.

Klev upp ganska tidigt i morse, vid 9. Gick ner, kokade kaffe, tände upp (är jag inte duktig?) och trotsade den starka känslan av motvilja att gå och hämta mera ved. Skulle ha gjort det igår kväll så hade jag sluppit idag men men.. Hade iaf varit så duktig att jag lämnat tillräckligt för att jag skulle kunna få till eld i morse, så lite smart var jag kanske ändå. Hur som helst så kom mamma och var med Anna när jag skulle klippa mig. Ganska skönt med lite "egen tid", även om det bara var en timme. Sen gjorde vi varmamackor till lunch och en kopp varmt kaffe.

Tempen visar ca -26 här på Forsgränd, så det är verkligen vinter. Ursh. Vill ha vår.. Sommar.. Värme. Aja.. Det kommer väl det med..

Ringde prellen idag, men han var upptagen i möten resten av dagen, så jag skulle ringa vid 10 i morgon så skulle vi boka för dopet. Bättre sent än aldrig eller? Aja, det löser sig nog. Anna sover lite eftermiddag nu och sen ska vi ta och busa lite mera.. Hon är så himla go när hon vaknar, leendet bara lyser från de små gnagarkinderna. Hon är underbar min flicka.

Nu ska jag läsa lite bloggar, kanske ringa Petra och kolla om hon är ledig idag. Adios!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej hej.. haha de blir =) bara jag får över bilderna från kameran till datorn nån6 gång, den trixas lite me mig, men ska försöka få till det denna vecka =) kameran e ju full för sjuttan =)

får vi se nå bilder på din nya frissa då?! ;D

kramen

2009-02-02 @ 15:52:39
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Josefine

jo de är bara bra med mig..

ja du sväva på moln vill jag göra länge till=)

2009-02-02 @ 15:53:41
URL: http://josefinesaramadelene.blogspot.com
Postat av: Mia

bild på frisyren din önskas!

2009-02-02 @ 22:17:12
URL: http://marialinden.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0