-

God morgon!

Natten flöt på som planerat, Anna gnällde till vid 6 i morse då hon insett att hon inte hade nappen, somnade om och sov till 9. *mammas duktiga flicka'
Nu ligger hon ute i vagnen och sover, och jag har plockat bort all jul. Bara gardinerna i köket som ska bytas, men jag vet inte vad jag ska byta till.. Får fundera på det ett tag. Ska nog snart ta och göra mig lite lunch tror jag, men jag har ingen aning om vad jag ska käka. Måste upp på affären sen och köpa batterier och glödlampor, ersättningspulver och kanske nån liter mjölk. Fundera ut vad jag ska äta till middag.. Blev en himla massa =D

Nu ska jag läsa ikapp mig med bloggarna, adios!




Din bror.

HAN

Vad heter han? - Robin Henriksson
Vad var det senaste han sa till dig? -  Men får jag prata me na'!
Vad brukar han säga när han kommer hem? - Vet inte...
Vem umgås han mest med? - P eller S tror jag....
Har han någonsin haft en Flickvän? - Ja
Har han en speciell lukt? - Har inte känt efter faktiskt.........
Kan du hans mobilnummer? - Självklart
Vad är typiskt han? - Att han ska retas =P
Är han din lillebror? - Ja
Är han din tvillingbror? - På sätt och vis, vi fyller år samma dag..
Är han din storebror? - Njet

NI

Hur många år skiljer det mellan er? -  3år
Har ni samma föräldrar? - Ja
Brukar ni göra saker tillsammans? - Ja när vi träffas.
Kan ni prata om allt? - Absolut
Kan ni skratta åt allt? - Haha jaa
Bor ni i samma hushåll? - Nej
Är ni oftast sams ? - Ja, så gott som alltid.
Tycker du att ni har en bra relation? - Absolut.
Tror du att han tycker det? - Ja det tror jag.
Samma skola? - Nej
Samma musik? - Pluttelite, annars lyssnar han på knepig musik =P
Umgås ni med samma människor? - Nej

DU

Vad var det sista du sa till  han?
  - Men ska jag spöa dig?! =P
Uppskattar du han? - Alltid.
Litar du på han? - Självklart.
Brukar du sno grejer av han? - Haha, njae.. Snus, räknas det? =P
Är det du som startar era fighter? - Jag tror inte det..
Ställer du upp för han om han behöver? - Självklart!
Om du såg han gråta, skulle du gå dit? - Självklart!!
Till sist, älskar du han? - Absolut!! Det är ju brollan...


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, nu smörar du lite grann. Är du rädd för att jag ska bli arg för att du tycker jag är ful? ;)

2009-01-14 @ 17:35:18
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Sandra

åhå :) nope har inte läst dom.. Haha har så många böcker jag vill läsa, men har som inte kommit så långt ännu.. s

förstår inte vart all tid tar vägen?! haha

2009-01-14 @ 18:44:49
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Mamma Jessica

Vad coolt att ni sfyller år samma dag!

2009-01-16 @ 23:43:11
URL: http://jyees89.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0