A new day has come..

och ute fallen snön. Är inte vintern slut snart?

Igår var vi till Å i hennes nya hus och käkade tårta eftersom lillfaster fyllde 2 i fredags. Det blev ingen tårta då för det var fullt upp med att flytta då.. Sen käkade vi middag där och sen for vi hem vid halv åtta. Anna somnade halv nio och vaknade vid 7 i morse, sen somnade hon om till nio. SKÖNT!!!

Idag snöar det ute, men vi ska trotsa det och gå ut på en prommis sen iaf. Annars har jag städat lite, eller städat och städat, jag håller efter det jag fick till i fredags, ordning och reda =D Plockat ur diskmaskinen och tvättat lite. Annars dricker jag alldeles för mycket kaffe och leker med AnnaPanna..

Vad gör ni en dag som denna?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har blivit förkylda, lr jag iallafall, men jag tror Gabbe är de oxå, han bara sover och sover hela tiden, ska ta tempen på han när han vaknar nästa gång =/.

2009-01-25 @ 14:22:50
Postat av: Marielle

Nee massa bråk vi kan ta de någon annanstans, inte här =P. Haha sov hos en polare bara.

2009-01-25 @ 14:29:31
URL: http://baabiiisch.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0