Det är några som undrat...

  • Varför jag slutat amma. Först och främst därför Anna inte blev nöjd efter att hon ammat. Började med att ge henne ersättning efter ammningen. Det fungerade ett tag, men sen blev hon arg och irriterad eftersom inte maten kommer lika fort när man ammar som när hon fick flaskan. Redan från början var det problem med ammningen, jag fick sår som vägrade läka riktigt och det gjorde ONT

  • Om jag ångrat att jag inte gick klart gymnasiet. Svar nej. Hade jag inte hoppat av skolan så hade jag för det första inte haft min hund. Jag hade troligen inte haft ett arbete som jag trivts med och de arbetskamrater som jag har. Jag hade kanske inte träffat Micke och jag kanske inte hade haft min underbara Anna. Så nej, jag ångrar mig inte. Det är det bästa beslut jag tagit i mitt hittills ganska korta liv.

  • Vad jag ska göra sedan jag varit hemma med Anna. Jag ska förhoppningsvis skaffa mig en utbildning. Undersköterska till att börja med, så får vi se vart livet för mig senare...


Är det någonting annat som du/ni funderar över så är det bara att fråga så ska jag göra mitt bästa för att besvara dom. Nu ska jag borsta tissingarna och sen sova. Natti natt!

/Your's sincerly Marie


Kommentarer
Postat av: Marre

hahahaha de vet du ;):D HAHAHAHAHA

2009-01-07 @ 00:28:53
URL: http://baabiiisch.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha konstigt de där du ;) Jorå, förutom den förbannade vageln, så leker livet bara bra :D haha.. För dig då vännen?

Kramen

2009-01-07 @ 09:26:33
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Malin

Ja okej då hade du tur då.. Mitt kommer inte att gå på nån försäkring. Blä! Men för tillfället så gör det ingenting.. för nu har jag haft så ont länge så jag gör vad som helst snart. Nä förkylning är inget att hurra för alls. Ja vad gör jag. Just nu jobbar jag på sportaffärn med Daniel, dom behöver hjälp nu när backen är öppen osv. Sen gör jag inte så speciellt mycket.. Jag sitter i Håsjö och väntar på bättre tider ungefär. Vad gör du då, förutom att vara mammaledig? :)

2009-01-07 @ 10:00:10
URL: http://jojumompop.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag lovar att du inte är den enda som inte hänger med i svängarna. Jag ska mysa massor! Lovar ;) Och då de gäller Leffe, så är de en meter lång grön krokodil. Sjukt ful egentligen, men Saga har en kompis för en stund :p

2009-01-07 @ 14:14:30
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: PeeWee

Jag har en fråga!

Vad skulle du gjort utan mig? :)

2009-01-07 @ 22:40:00

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0