En helt ny morgon.

God morgon.

Anna fick nog sova liiiite för länge igår eftermiddag, men jag vill ju inte väcka henne. Hon behövde ju tydligen den sömnen eftersom hon sov i närmare 4 timmar. Men idag blir det inte samma. Eller, hon får gärna sova, men kanske tidigare på dagen. För hon var grinig och sur igår kväll och somnade inte förän 23.30!! Då brukar hon ha sovit i minst 1½ timme redan.. Men men.. Hon sov heeela natten iaf och vaknade vid halv nio.

Nu ligger hon och sover och jag satte mig här.. Idag ska jag ta tag i mitt hem. Städa, plocka, plocka bort julen och in med nya fräscha blommor. Jag ska bege mig upp på blomaffären sen och köpa nytt. Nytt nytt nytt.

Ni förstår, när jag hamnar i en sån här "svacka", då glömmer jag lätt bort mina stackars blommor. Dom blir iof ganska tåliga efter ett tag, men nu sjunger dom på sista versen. Nya blire nog idag =D

Nu ska jag koka nytt kaffe, får främmande om ett tag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

=) Thanks.. Hugs..



Hoppas de går bra att handla nya blommor ;)

2009-01-09 @ 13:21:03
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0