Fortfarande kallt

Nej nu ska jag leta fram min bok, som "försvunnit" i packningen från Bydalen/Torvalla. Sen tänkte jag lägga mig och nöta den lite innan jag slår igen de gröna..

Ibland, kan jag fundera.. Bor jag verkligen på "rätt" ställe? Umgås jag med "rätt" personer? Är det verkligen mina vänner jag har omkring mig, eller finns dom någon annan stans? Östersund kanske? Härnösand.. What the hell, kanske tom Stockholm..? Inte för att jag kommer flytta till Storstan' men..

Ibland undrar jag över hur livet hade sett ut om jag valt annorlunda tidigare.. Om jag kanske inte tagit tillbaka mitt X andra gången han gjorde bort sig.. Hur hade mitt liv sett ut idag då? Hur hade det sett ut om jag inte gjort slut när jag gjorde det? Om jag inte hoppat av skolan, om jag inte skaffat min älskade Bettan.. Om om om om.. Ni vet hur tankarna går.

Jag säger inte att jag inte älskar mina vänner jag har här, men det jag var lite rädd för innan Anna kom har på sätt och vis inträffat.. Kickan kan inte hjälpa det, hon ska ju bli sjuksköterska och läser på Universitet.

Men ibland, känner jag mig ensam. Ska det vara så?

God natt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var många djupa tankar och många om tjejen.. Men förstår dig..

Kram!



(jättefina bilder på tösa! =) )

2009-01-05 @ 23:59:37
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Kickan

Hallå! Usch nej så ska det inte vara =/ Vet med mej att jag är grymt dålig på att höra av mig, förlåt! Ska bättra mej!!! Och vilket sjukt gulligt kort på Anna i föregående inlägg =) Imorrn kväll åker jag till Umeå, men jag tänkte att vi kanske kunde ses en sväng innan? Ringer dej imorrn, puss!

2009-01-06 @ 00:18:55
Postat av: Ida L

Så där brukar jag också tänka ..

Tänk om livet vore annorlunda ifall jag hade gjort ett beslut än vad jag gjort ?

Ganska fashinerande :)

Tur att jag gjort dessa val som gjort att jag är där jag är idag :)

Kram!

2009-01-06 @ 00:35:00
URL: http://mammaida.bloggagratis.se
Postat av: Marre

jag vet vad du menar, ibland känner man sig väldigt ensam =/, vi skulle ha bott ihop du och jag, då hade vi aldrig varit ensamma :D

2009-01-06 @ 01:02:17
URL: http://baabiiisch.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0