Fullt upp!

Dagen började vid 9 tiden, vi myste lite i våran stora säng innan vi gick ner och gjorde iordning välling.. Sen hoppade jag in i duschen och anna låg på skötbädden på golvet och lekte med sina badleksaker. Sen gjorde vi oss i ordning för att gå upp till Kånkback och träffa Kristina och Adrian.

Ungefär framme, eller vid Anders-olovskolan så inser jag att jag glömt skötväskan med Annas mat och blöjor och ombyte HEMMA, jahapp, det var ju bara att gå ner för den låååånga backen som jag nyss kämpat mig upp för och gå hem och hämta den. Men tillslut kom vi fram iaf, och vid det laget så sov ju naturligtvis Anna. Så hon fick fortsätta med det medans jag fick gosa lite med Adrian, han var så himla söt!!

När Anna vaknade så fick hon sitta lite i Adrians mormors knä medans vi fikade och hon kollade med stora intresserade ögon på Adrian. Han var lite reserverande, men det gick över efter en stund. Det är bara 16 dagar mellan dom två =D

Sen gick vi hemåt vid 14 tiden då Kristina snart skulle iväg på massage och vi bestämde att vi skulle träffas nå mera och ta nån prommenad. Vi gick på Ica och handlade, vid det laget sov Anna igen och in på Jensens och löpte tulpaner =D Kan inte få nog med tulpaner, man måste ju passa på nu när man kan köpa dom =D

Nu har jag precis ätit någonting äckligt jag köpte på Ica, orkade inte laga nån "riktig" mat idag.. Så det blev färdiglagat, men den köper jag då aldrig igen. Huvva.

I morgon blir det nog ganska lugnt, det känns som om jag ska göra någonting i morgon men jag kan inte sätta fingret på vad.. Kanske kommer på det sen..

Fredag beger jag och Anna oss till Öset iaf, får se om kanske Jaana skulle följa med. Annars stannar jag nog en natt hos pappa.. Men vi får se.

Nu ska jag läsa bloggar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Uj, du har sannerligen fullt upp varje dag som de verkar =)

Jadu, de har med jobb att göra.. Man blir lite less bara..

2009-01-28 @ 15:10:22
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Och människor man trodde man kände.. typ..

2009-01-28 @ 15:30:21
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha klant ;) Åhh, f*n att jag aldrig kommer ihåg att köpa tulpaner hem!!!Måste komma ihåg det imorrn..

Kramen till dig

2009-01-28 @ 18:47:37
Postat av: Eva

Hejsan hittade ingen mejladress så jag skriver här i stället Nu kväll har jag och Anders varit till Luhtman och kastrerat och öronmärkt Linus allt gick bara bra

Eva

2009-01-28 @ 19:05:11

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0