Fy fan vad KALLT!

Hej hej.

Igår kom gubben hem, gud så skönt. Anna blev lite brydd i början, men efter en stund kände hon igen honom =D Det är inte så lätt att vara liten heller, och speciellt eftersom inte dom träffas så ofta tyvärr. Men det blir ju så när han måste jobba borta.. Vet inte om det var för att pappa kom hem som Anna insisterade på att vara uppe till 23, men det var hon iaf. Men sov till halv tio i morse, så det var så skönt =)

Idag har vi trotsat vinterkylan, vi hade -30 i morse när vi klev upp, och varit upp till Gulldalen och gett Casper presenterna och fikat med Mattias, Jaana och Elin. Ska nog försöka träffa dom lite mera i helgen, det var ju ett tag sedan..


Nu ligger Anna och sover middag och jag funderar på vad jag ska göra.. Plocka lite kanske, måste ta itu med köket lite grann.. Hänga tvätt och lägga in all annan ren tvätt. It never ends..... =P


Nu ska jag läsa ikapp mig lite... Adios for now!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

=) du får den sen när de e klart, har en underbar faster som ska hjälpa mig att få den lite mer personlig =) ah smart, så att man inte tappar nå trogna läsare! :D

2009-01-16 @ 15:14:55
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Sandra

nu har jag flyttat ;)

2009-01-16 @ 17:41:15
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Petra

Juffsa dig inte less nu bara!

2009-01-17 @ 21:11:58
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0