God dag i snöyran

Hej.

Idag har vi vaccinerat Anna, det gick bra. Hon grät en skvätt, kanske en halv minut och sen gick det bra. Tittade på BVC sköterskan lite elakt och sen gick det över =) Mammas gofis.
Anna väger nu 6180 och är 61 cm lång. Mammas stooora tjej! Växer och blir så stor. Vi ska tillbaka om en månad och väga och mäta och efter ytterligare en månad ska vi vaccinera för andra gången.
Fick lite goda råd angående introduktionen av mat osv..

Idag testade vi potatis och majs igen, mums! Det gillar hon verkligen nu, det var inte mycket som åkte ut utan så gott som allt for ner i magen. =) Nu ligger hon och sover lite, hon var så trött efter dagens bravader.

Nere är det lasange på G och samma efterrätt som igår =) Mums I tell you.

I morgon är det Jaanas födelsedag, så jag och Elin ska nog samåkas upp dit eventuellt. Beror på hur och när Jaana jobbar i morgon. Jag har iaf för mig att hon skulle jobba..

Nej nu ska jag kika runt lite, adios!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej.. Åhå, stora tjejen.. =) Vad duktig hon har varit! =) Haha ja skojjar du?! uj uj en sån dag.. Var nästan lite brydd om ingen orkat läsa mitt inlägg.. haha.. :) Ja hon är verkligen överlycklig över att få vara hemma =)

De lät som en mumsig middag :D

Kram

2009-01-20 @ 15:28:52
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Petra

GUUUD så fin Anna var i hennes snygga outfit idag!

2009-01-20 @ 18:50:55
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0