God förmiddag!

Idag har städdjävulen infunnit sig =)
Jag har städat köket, vardagsrummet, toaletten, sovrummet och dammsugit över allt. Nu ska jag kuta upp på affären och köpa nya fräscha tulpaner till köksbordet och hallbyrån. Mamma tog med sig Anna ut på en promenad så jag kunde städa utan bekymmer över om hon sover eller är vaken ute i vagnen..

Från början kunde man dammsuga, man kunde nästan släppa en atombomb utan att hon skulle vakna om hon sov inne. Men nu.. Nu behöver man nästan bara fundera på att dammsuga så vaknar hon =P
Och sover hon ute i vagnen blir jag lite stressad, jag är rädd att jag inte ska höra om hon vaknar.. Så därför kändes det skönt att mamma kunde gå ut och gå med henne så jag får städa i lugn och ro.. Nu när andan ändå fallit på =P

Aja, nu ska jag kuta på affären och sen fortsätta. Adios!

Vad gör ni idag?

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0