God kväll.

Nu sover min fina flicka, kanske liiite tidigt men hon var så himla trött, vad ska man göra då? Är man trött så är man..

Vi var iaf på Whalbergs och hittade present till Jaana med Elin och Edvin. Sen for vi upp, åt smörgåstårta och pratade en massa skit i flera timmar. Sen tog vi oss en snabbsväng till Kullsta och träffade min mamma med sambo och syster och hämtade blommorna hon köpt till mig på Plantagen i Sundsvall. 5 st = 150 kr. Funkar =D

Hur som haver så MISSADE jag att det var Top Model ikväll klockan 20, vi tittade på Law and Order Special victims unit ist. Kom på 5 i nio att det var Top Model. Aja, inte så mycket att göra åt.. *suck*

Nu ska jag gå ner och mysa med min sambo som åker och arbetar igen i morgon..

Puss på pannan och godnatt!

Kommentarer
Postat av: PeeWee

Du kollar ju aldrig på min blogg längre ;(

2009-01-22 @ 12:36:02

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0