God kväll.

Nu har Anna sovit i bra precis en timme, hon är nog lite bökig i magen ikväll.. Ligger och bökar lite och verkar ha lite ont. Lilltjejen min..

Vi var iaf upp och firade lill-faster Erika som fyller 2 år idag och kollade in huset som dom flyttat till nu i dagarna. Såg himla mysigt ut =D Bättre blir det väl när man kommit i ordnng riktigt.
Jag gjorde ju som bekant ett välbehövligt städ här hemma, det känns himla skönt! Vad jag skulle vilja nu är att lägga mig i ett bad men..... Eftersom jag inget badkar har får jag nöja mig med att duscha..


Adios och God Natt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

jadu, de e många ggr man önskat man haft en badkar :) hehe..

2009-01-24 @ 09:38:12
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Elin

2 år. Är hon så stor? Den lilla tösen, jag minns när vi var i Böle och... jag vet inte vad vi gjorde? fikade kanske.. Då var hon ju pytte.. minns att vi satt på studsmattan med Sanna och pratade.

2009-01-24 @ 09:47:23
URL: http://[email protected]
Postat av: josse

ja men de handlar ju så mkt om dom där jävla pengarna, allt kretsar fan kring dom. de gör mig galen. jag vill vara rik:P hehe..

Men hör av dig om du ska in till ösd nått

kram

2009-01-24 @ 10:49:01

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0