Home again

Ja då var man på hemma plan igen då. Känns både skönt och lite.. Ensamt.
Jag tycker om att ha nån eller några runt om mig, någon att prata med och så.. Men gubben kommer nog hem snart, bara jag tagit fingrarna ur arslet och skickat upp en nyckel till skitsaaben. (jag älskar bilen egentligen, men det är verkligen en skitbil)

Hur som haver så har jag iaf varit hos pappa sedan igår, åkte hem idag vid 2 tiden tror jag.. Det var.. Behagligt att köra hem idag, lyssnade på Pinks skiva och Anna sov i baksätet. Jag har mammas bil just nu, och det är krockkudde fram så jag måste ha henne bak i den. Känns lite.. Obehagligt att inte kunna titta på henne när jag vill. Även om jag vet att det inte är någon fara, hon sover ju, men ändå.. Vill ju ha koll! =P

Nu ligger Anna och sover, och jag satte mig en stund här innan jag ska lägga mig och läsa lite.

Nu ska jag kolla bloggarna, adios!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0