Ibland blir jag så LEDS!

Jag vet att man inte ska reta upp sig på allting, men ibland kan jag inte hjälpa det! 

Man lämnar inte kommentarer som man inte vågar stå för, dvs att man inte kan lämna sitt namn. Så fruktansvärt löljigt! Mår dessa personer bra av att trycka ner andra? Det man inte vet någonting om har man ingenting med att göra! So what om Jag valde att starta min familj NU tillsammans med den jag valde att göra det med, VAD BRYR DET ER?! Jag mår bra med mitt liv som jag valt det, och det spelar faktiskt ingen roll vad Ni andra tycker, jag trivs!

Jag blir så matt, varför måste alla lägga sig i andras liv? Håll dina elaka ord och åsikter hos dig själv. Gillar du inte det jag skriver om och mina val, MEN LÄS INTE MIN BLOGG DÅ!!!

Idiotiskt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med dig fullständigt!!! Bra sagt!! Passa de inte så läs inte då!! You go girl!!

kramen

2009-01-23 @ 18:52:04
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

såå omoget att hålla på så, inget att bry sig om.!

2009-01-23 @ 19:10:18
Postat av: duochjagamy.blogg.se

Håller med dej til hundra procent! Anonyma som skriver elaka kommentarer är bara sorliga och pateiska. Man undrar om de mår bättre utav att klanka ner på folk? Det verkar ju nästan som det!

2009-01-23 @ 22:11:11
URL: http://duochjagamy.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0