I'm HOME!

Åh guuuuud så skönt att vara HEMMA. Även om det var SVINKALLT inne.. Shit. Jag och Anna har myst ner oss under ullfilten i soffan och bara haft det mysigt, vred upp elementen (eftersom jag ansåg att jag inte ORKADE/ville hämta ved i 20 minus) och inväntade värmen.. Den har egentligen inte kommit ännu.. Höjde på luftvärmepumpen, men den lever egentligen bara om och är inte alls till stor hjälp. Förutom att den värmer precis Där den är.. *besviken och frusen*

Aja, nu har jag hinkat en massa kaffe, hängt tvätt och burit undan tvätt. Bäddat rent i sängarna och.. Nu landade jag här. Anna lär väl vakna snart från sin "kvällslur" och vara hungrig.. Då svidar vi om till pymmen och myser innan det är natten. =D

Beställde iaf nya nycklar till skitbilen idag, så dom kommer nog i slutet av veckan. Beställde två, det är lika bra det - då kanske jag inte tappar bort någon? *stupid*

Aja, nu ska jag läsa lite bloggar, ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0