Jaa

Eftersom jag är så DÅLIG på allting jag bestämmer mig för att göra, så blev det alltså inga blommor idag. Fan man skulle ju bli ruinerad om man handlade alla blommorna här = överpriser. Tacka vet jag Växtvaruhuset! 3 för 100. Det passar mig PERFEKT, eftersom jag bara vill ha gröna växter, inga blommande. Dels för att dom doftar så starkt och vi har astma i familjen så jag vill inte riskera att Anna ska bli sjuk, och sen för att jag inte får dom att vara fina nå länge. Dom är ju JÄTTEFINA när dom blommar, men TYVÄRR så dör ju blommorna efter ett tag och hos mig kommer dom då aldrig åter.. Oj, det blev en lång mening =P

Annars har vi gjort Hammarstrand idag; Latte med vaniljsmak på Brödbiten, Jensens, Åsas, Stööks, Wahlbergs och Kina shoppen. Ja, det var ju så gott som hela härligheten. Anna var vakens medans vi fikade men sen somnade hon tillslut. =D Nu ligger hon i sin säng och sover, medans Erika och Jenny busar nere. Anna blev trött av allt bus så hon ville sova en stund.

Snart kommer nog Åsa med pizza, låter bra det, för jag börjar bli hungrig!

P.s Inge städning har det blivit heller.. Torkade av bänken i köket och startat en tvätt. That's it.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej & tack. kunde faktiskt avstå något gott på fiket idag, tog en bakad potatis.. (inte heller så nyttigt) men bättre än en tårtbit iallafall : )

2009-01-09 @ 17:06:19
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha inte lätt inte.. Men håller med dig om priserna.. o de e de ju inte värt, just nu iaf- när man är sugigt dålig på att hålla dom vid liv.. asg :D

Hoppas kvällen blev fin..

Kram

2009-01-10 @ 10:08:43
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0